sobota, 17 grudnia 2011

All day , all night ;D

Hej . No , to dzisiaj byłam z Matim na dworze :D Pochodziliśmy trochę , z samu , do super samu itd . :P
Jak przyszłam do domu , to mi się w kit nudziło , była już oczywiście lasagne ;D I sobie zjadłam < dobree >
Później stwierdziłam , że porobię zdj. zgaszę światło i wg. zrobię zdj. świeczki hueheueuhe :3
Na koniec je dodam i jeszcze z południa , ale te fotki , to są robione z nudów , np. na jabłkach jest termometr ;oo hueuheeue :D :3
Ale kit , pooglądacie sobie :D
Właśnie niedawno skończyłam oglądać mój ulubiony serial " Pamiętniki Wampirów " Nie ma już odc. w Tv , to oglądam w necie ;D Jeszcze wciągnęłam do tego Mateusza i zaczął oglądać .;D
Gadałam z Martą i Matim przez skype , ale Marta powiedziała , ze ona idzie oglądać " Zmierzch - Przed świtem"
Mateusz jeszcze tam coś , że chyba idzie oglądać odc. "Pamiętników Wampirów " No , to ja stwierdziłam , że popiszę na blogu ;D
Teraz się oczywiście nudzę , siedzę na facebook'u  i wydaje mi się , że Magda się na mnie obraziła . ;/
Dobra , tutaj macie parę fotek , co dzisiaj przez cały dzień robiłam ;P :
                                         
                                                                          Kamienie :

                                                                        Serducho:D :


                                                   Każdy dzień daje mi nowe życie :

                                                       Jabłka z termometrem heheheuheue :3
                                                                     Brak pomysłu :

                                                                          Świeczka :

                                                                       



                                                                               Jaa. :

                                                                            Takie tam :


                                                                          Serducho :


No , to na tyle , paa ;** ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz