piątek, 16 grudnia 2011

Happy ?

Witam ;D 
Dzisiaj stwierdziłam po napisaniu ostatniej notki , że ten blog jest pusty i trzeba trochę na nim jeszcze napisać ;D 
A więc jestem :D Dzisiaj spędziłam myły dzień , na zakupach z mamą , pisaniem z Julką na gg. i Fb . ^^
Mam dzisiaj lasagne ;D ! Uwielbiam to ! Jeszcze troszkę i mama zacznie robić pewno :D 
Teraz siedząc sobie , i pisząc z Julką stwierdzam , że nieraz z największymi wrogami , którymi niektórzy ludzie dla mnie byli , można porozmawiać , tylko im można powiedzieć wszystko i mieć pewność , że ufa się tej osobie i , że nie wygada żadnego twojego sekretu :D 
Tak samo jak ja i Julka , kiedyś byłyśmy wrogami , nienawidziłyśmy się , a teraz gadamy i wg. jest git. ;D 
Nudno mi ;/ Nie mam co ze sobą zrobić ;/ ;[ 
Gadam z Mateuszem przez skype i praktycznie nie gadamy , jak zawsze hehueueheu :3 
Jutro mam remont łazienki : D Tzn . takie małe przeróbki xd :D Mam nadzieję , że bd fajnie , ale znając mamę , to na 100 % będzie ;D Dobra , ja idę , paa ;** 
A i tu macie parę fotek , żeby tak pusto nie było :D :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz