czwartek, 29 grudnia 2011

Czokoladki ? ♥

Dobry  I to bardzo dobry ;p Dzisiaj og. bardzo fajnie ;D Oprócz kłótni z Mateuszem dzień jest zarąbisty :D A więc rano byłam z mamą w mieście :D A tak o 17:00 mn. poszłam z Mateuszem < Moim kuzynem > i Martą na hot-doga :D Marta nas zapraszała , to stawiała :D huehuehehe:3 Zjedliśmy , a Marta , jak to Marta musiała coś powiedzieć . Tak mnie wrobiła , że normalnie szok . Powiedziała mi , że jeszcze mi i Matiemu nie wyjawiła swojego największego sekretu , no to my , to powiedz , jejku , nie powiemy nikomu . A ona pamiętacie , jak ja wam mówiłam , że miałam takie słabe oceny w podstawówce ? A my , no. A ona , to ja miałam kibla w 4 kl. i mam 14. lat. Ja taka zgacha .. Coo ?? ;oo Czemu mi tego nie powiedziałaś wcześniej ? Wiesz , najlepszej przyjaciółce mówi się takie rzeczy wcześniej . ! A ona później , że żartowała , ale ja nadal jej nie wierzyłam . Przez jakąś 1 h. Wierzyłam jej w to co powiedziała i przez jakiś czas sie do niej nie odzywałam , w końcu Marta się wkurzyła i powiedziała , że chyba jednak nie jestem jej najlepszą przyjaciółką i , że chyba nigdy nie będzie takiej miała .. Ja się zesmutałam i uciekłam od niej , a później ona mnie goniła , w końcu się pogodziłyśmy , ale za to Mateusz musiał wyjechać z tym , że powiedziałam mu , jak byłyśmy z Martą pokłócone , że powiedziałam , ze mam jej już dosyć . I się w tedy na Mateusza obraziłam , z nim nadal nie jestem pogodzona , ale obiecał mi , ze Marcie nie powie .. Później już bez Mateusza poszłyśmy sobie na gorącą czekoladkę ♥  Marta oczywiście stawiała  w trakcie picia robiłyśmy sobie zdjęcia , które jak zawsze wstawię na koniec :D. :D Wypiłyśmy , a później pół godz.  zastanawiałyśmy się , czy zamówić krewetki ;p Aż w końcu Marta no i ja stwierdziłyśmy , że niee . Bo nie wiadomo , jak to smakuje ;p Ale po opowiadaniach Aśki stwierdziłyśmy , że jutro zamówimy :D Spróbujemy ;3 Mam nadzieję , że będzie dobre :D ^^ Teraz jak zwykle gadamy przez skype :D To tutaj macie kilka moich i Marty fotek To paa ;* :
                 
                                                                           Martuśka :

                                                                               Jaa  :

                                                                       Czekoladki ?   :        

                                                             Czekoladkowa Marta :D   :

1 komentarz: