niedziela, 18 grudnia 2011

Do sklepu ?

Cześć . dzisiaj og. fajny dzień . Rano pouczyłam się na fizykę :D < już umiem >  A więc , po południu mama chciała iść po farbę do BricoMarche , więc stwierdziłam , że pójdę z nią , ciocia też się z nami wybrała . Były bardzo duże wątpliwości , co do kolorów , ale mama stwierdził , że kupi czerwoną farbę :) Więc bd. miała w łazience w połowie czerwono :D Wydaje się to dziwne , ale jak na razie wychodzi fajnie . Będziemy mieć też z moim bratem  pomalowane na nowo w pokoju . :D Nie wiem sama jak ;/ ? Mama ma jakiś pomysł co do tego :P Tylko jaki ? Raczej liczę na to , że będzie fajnie :D Nie robiłam dzisiaj nowych zdjęć , więc dodam wam parę , ale nie robionych   przeze mnie . :D Og. to ja stwierdziłam , że nikt na tego bloga nie wchodzi . ;/ Muszę go gdzieś zareklamować czy co . :] Teraz siedzę i jem cukierrki  :] :3 Mniaam. Dobra  to tutaj macie kilka fotek :

















                                

2 komentarze: